Pogosto zastavljena vprašanja (FAQ)

Kakšni so načini plačila?
Sprejemamo plačilo s kreditnimi karticami (Visa, MasterCard), možno pa je tudi plačilo po povzetju.

Kako dolgo traja dostava?
Naročila, oddana do 12. ure, bodo obdelana in podposlana še isti dan. Dostava običajno traja od 2 do 5 delovnih dni. Prosimo, upoštevajte, da se lahko čas dostave razlikuje glede na lokacijo.

Kateri ponudnik dostavlja pakete?
Pakete dostavlja Pošta Slovenije.

Koliko znašajo stroški dostave?
Za nakupe nad 75€ je dostava brezplačna, v nasprotnem primeru pa se zaračuna fiksni znesek višini 5 €.

Ali lahko sledim svojemu naročilu?
Da. Ko oddamo paket na pošto, vam bo ta poslala potrditveno e-pošto s sledilno številko. Sledite navodilom za sledenje pri dostavni službi.

Kako lahko vrnem ali zamenjam artikel?
Če niste zadovoljni z artiklom nas kontaktirajte v roku 14 dni od prejema izdelka in posredovali vam bomo podrobnosti o postopku vračila ali zamenjave artikla.

Ali lahko prekličem svoje naročilo?
Naročila oddana pred 12. uro je mogoče preklicati do 12. ure istega dne, naročila oddana po 12. uri pa je možno preklicato do 12. ure naslednjega dne. Obrnite se na našo službo za pomoč strankam in posredujte podatke o naročilu. Če je naročilo že obdelano ali odposlano, ga žal ne moremo več preklicati.

Ali imate možnost darilnega pakiranja?
Žal trenutno nimamo možnosti brezplačnega darilnega pakiranja. Zaradi kompleksnosti procesa pošiljanja in pakiranja izdelkov ne moremo zagotoviti brezplačnega darilnega pakiranja. Vendar pa se lahko vedno obrnete na našo službo za pomoč strankam, da preverite morebitne možnosti in stroške darilnega pakiranja za vaše naročilo.

Ali pošiljate tudi v druge države?
Pošiljanje v druge države je možno, vendar le ob predhodnem dogovoru. Če želite naročiti izdelke v drugo državo, vas prosimo, da stopite v stik z našo službo za pomoč strankam preko e-pošte ali telefona. Naša ekipa vam bo pomagala preveriti možnosti pošiljanja, stroške dostave ter druge podrobnosti glede naročila v drugo državo.

Ali je v vaši spletni trgovini možno kupiti cigarete, tobačne izdelke in ostale pripomočke?
Ne. Zaradi zakonodaje v Sloveniji nakup cigaret, tobačnih izdelkov in ostalih pripomočkov preko spleta ni možen. V skladu z veljavnimi predpisi je nakup teh izdelkov dovoljen le v naših fizičnih trgovinah.

Kako lahko kontaktiram vašo službo za pomoč strankam?
Za kontaktiranje naše službe za pomoč strankam lahko uporabite več načinov. Naša e-pošta za podporo je internetna.prodaja@kompas-shop.si. Prav tako imamo na voljo telefonsko številko za pomoč strankam +386 51 609 913, ki je na voljo od ponedeljka do petka med 8.00 in 20.00 uro. Lahko pa izpolnete spletni obrazec, ki ga najdete tukaj. Naša ekipa za pomoč strankam bo z veseljem odgovorila na vaša vprašanja ali pomagala pri morebitnih težavah.


 

Izkoristi akcije

Bodi obveščen med prvimi o naših
novostih in akcijah ter prihrani že danes!